Jesteś już bardzo blisko.

Podaj dane do wysyłki, jeden klik i gotowe.

Często zadawane pytania

Co oznacza produkt na zamówienie?

Produkt dostępny na zamówienie oznacza, że kręcę go na świeżo, na Twoje zamówienie i trzeba na niego troszkę dłużej poczekać - do 7 dni roboczych. Jeśli w Twoim koszyku znajduje się produkt z wysyłką 24h oraz produkt na zamówienie, całość będzie wysłana do 7 dni roboczych.

Kiedy moja paczka zostanie wysłana?

Jeśli w koszyku znajdują się same produkty dostępne na stanie, wysyłka nastąpi w ciągu 24h od opłacenia zamówienia. Jeśli w Twoim koszyku jest produkt na zamówienie, wysyłka nastąpi do 7 dni roboczych.

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak, ale na razie tylko na terenie Unii Europejskiej. Wystarczy wybrać w procesie zamówienia swój kraj wysyłki i złożyć zamówienie.

Co jeśli produkt mi się nie spodoba, czy można go zwrócić?

Oczywiście. Zwroty do 14 dni bez podania żadnej przyczyny są jak najbardziej przez nas akceptowane. Aczkolwiek produkt nie może nosić śladów użytkowania, czyli innymi słowy możesz go odpakować, obejrzeć i zwrócić jeśli ci się nie podoba. Ale jeśli użyjesz pompki i wyciśniesz produkt, aby przetestować go na swojej skórze - nie możemy wtedy przyjąć zwrotu, bo taki produkt nie nadaje się do dalszej sprzedaży.

Czy mogę odebrać paczkę osobiście?

Na ten moment niestety nie ma takiej możliwości. Chyba, że umówisz się u nas na masaż wibracjami mis tybetańskich, to wtedy przy okazji masażu, możesz kupić kosmetyk bezpośrednio u nas w domu i zapłacić zbliżeniowo kartą lub przez BLIK.

Jeśli kupuję e-booka to jak go dostanę?

E-book otrzymasz od razu na swoją skrzynkę mailową, w postaci elektronicznej. Nie wysyłamy ich w formie papierowej. Aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie abyś je wydrukowała u siebie w domu i wręczyła na przykład komuś w ramach prezentu.